dinsdag 1 februari 2011

5wkn

yes daar gaan we
hoi gras
lekker rotzooitje
mooi poseren
ik moet ook overal tegelijk op letten

leuke doos maar voor de foto ga ik er echt niet in

knap ben ik he?

en ik dan?







Vandaag zijn de puppies 5 wkn oud en het is bijna niet te geloven .Het gaat zo snel en ze groeien zo hard .
Ze hebben vanavond weer een wormenkuur gehad,nu maar hopen dat ze er niet ziek van worden.
Ik ben voor het eerst sinds ze geboren zijn even om een boodschap geweest en naar de dierenarts om de wormenkuur.De buurvrouw heeft op de pups gepast want ik durf ze niet alleen te laten.Ik was er al snel achter dat ik niets gemist heb,alle winkels waren er nog!alleen nu zonder kerstspullen.
ik slaap nog steeds beneden maar Tafaya heeft me nu al 2 nachten niet gewekt dus als Rini thuis komt ga ik maar weer mee naar boven [denk ik ]
Ondanks de kou hebben ze vanmiddag nog lekker buiten gespeeld want dat vinden ze een feest.
Al dat gaas ziet er niet uit maar ik ben bang dat ze anders in de vijver of bij de buren belanden dus het is niet anders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten