woensdag 16 februari 2011

7 weken

zoekplaatje


jongens rennen daar komt ze weer

moe van het spelen








Vandaag zijn ze alweer 7 wkn De tijd is omgevlogen en ik kan niet geloven dat we nu de laatste week ingaan dat alle puppies nog bij ons zijn.Ik krijg nu net een lekker ritme Ze zijn vandaag allemaal nog een keer ontwormd.Ik heb het idee dat Taro wat buikpijn heeft.Aan de rest merk ik nog niets .De stambomen zijn vandaag gearriveerd en de rest van de papieren liggen klaar om gekopieerd te worden.Ik kan er eigenlijk nog niet aan denken,voor mij zouden ze zo nog wel een poosje mogen blijven!Ze zijn zooo leuk en nog zo helemaal van mij!

1 opmerking:

  1. Volgens mij zie je ze bijna groeien... wat een heerlijk stel zo! Ik kan me goed voorstellen dat jullie hier veel plezier aan beleven. Heerlijk, hier kan geen goede film tegenop. En dan strakjes het afscheid...succes!
    Liefs vanuit het Kapelse. Margreeth

    BeantwoordenVerwijderen