maandag 21 februari 2011

fotos

    7 wkn           Nolan

Zoe 
Lowie

Bolke

Balder
Toshi

Miep


Thaigo

Taro

Juul










Sorry dat ik de laatste dagen niets op het blog heb gezet maar ik kon het niet opbrengen.Het naderende afscheid komt voor mij veel te snel ik ben er eigenlijk nog niet aan toe maar weet niet of dat wel zou komen.
Er zijn nu 5 pupjes naar hun nieuwe huis vertrokken en ik vond het heel moeilijk ze af te geven .Ik had niet verwacht dat ik er zoveel moeite mee zou hebben,maar weet ook wel dat je ze nu eenmaal niet allemaalkan houden.De puppyren ziiet er met ''maar'' 5 pupjes zo leeg uit dat ik steeds denk :ik mis er een aantal waar is de rest?Ik kan gelukkig nog tot donderdag van het vijftal genieten .Ik hoop dat iedereen net zo gelukkig met z'n pupje is als ik ben met allemaal want het blijven ondanks dat ze ergens anders wonen toch altijd ''mijn'' pupjes.

1 opmerking:

  1. hallo mirella,
    Wat een dotjes zijn het toch, ik snap dat het afscheid veel te snel komt. Geniet nog even van de andere pups.
    Die van ons mag je nog een weekje vertroetelen, dus geneer je niet hoor...
    Ik kom donderdag nog even langs om te kijken. tot dan. groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen