maandag 29 augustus 2011

8 mnd.

Het is alweer even geleden dat ik wat op het blog gezet heb maar hier is het behoorlijk druk geweest.
Zus Miep[ is ook nog wezen logeren samen met haar vriendinnetje Mollie.Mollie is een klein wit katoentje
de leo-drieling gebruikte haar als konijn wat een prachtig schouwspel was maar iedere keer als ik met de camera kwam stopten ze ermee dus geen beelden hiervan.Het is een heel dapper hondje die zich door Miep laat rondsjouwen alsof het een pluche beestje is... gewoon prachtig......er zijn dus ook leuke kleine hondjes.
Miep is overigens een flinke dame  ze is net zo groot als Thaigo!!!


Zoe op vakantie wat een prachtige foto he`

Toshi links   Miep rechts

buiten spelen

Thaigo en Toshi  8 mnd.

Thaigo met meneer de haan
Een wat oudere foto maar ik zet hem er toch op want hij is zooooooo mooi.
Bolke met haar grote vriend op de show in Goes  [april j.l.]

Nu kijk ik rijkhalzend uit naar zondag want dan is het puppydag hier.De voorbereidingen zijn getroffen en we hopen op droog weer.Ik ben zooooooo benieuwd...............

Geen opmerkingen:

Een reactie posten