dinsdag 31 januari 2012

kramen

Ik zou bij de bevalling van Famke gaan helpen en aangezien het er naar uitzag dat ze zondagnacht  weleens zou kunnen gaan beginnen heeft Rini me zondagavond naar Poortvliet gebracht.Ik durf n.l. niet zelf te rijden en er was niemand die me die nacht of maandagochtend kon brengen. Oppas geregeld voor onze hondjes tot dinsdagmiddag want Rini moet werken.Genoeg tijd zou je denken. Opgewekt en met een tas vol goede moed arriveerde ik om 22 uur in Poortvliet.Famke had geregeld harde buiken maar bleef verder heel rustig dus afwachten maar.Chantal kwam ook nog kijken maar helaas...het bleef rustig.
Zo werd het maandagochtend....Ria en ik hadden de hele nacht bij Famke gezeten maar helaas .....
'smiddags een paar uur geslapen in de overtuiging dat ze deze avond/nacht zou doorzetten,maar helaas.....,s nachts dan toch maar een paar uur slapen in de hoop dat ze dan dinsdag onder de morgen zou gaan bevallen maar.....je voelt hem al aankomen zeker ......Om half 12 heeft Lukas me naar huis gebracht want alle oppas die ik had geregeld moest weer aan het werk.
We hebben het prima naar ons zin gehad..lekker bijkletsen ...en ons realiserend dat de natuur echt z'n eigen weg gaat,dat is iets wat we gewoon moeten accepteren.
Ik vind het wel heel jammer dat ik er  niet bij zal zijn als de pups geboren worden maar helaas............
Vanaf hier wens ik jullie heel veel succes,een goede geboorte en ik hoop dat jullie nu niet heel lang meer hoeven te wachten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten