woensdag 4 april 2012

Tiara

Tiara is ondertussen al aardig gewend,Thaigo en Toshi vinden haar heel leuk Tafaya begint nu wat te ontdooien maar zoekt haar niet zelf op en Thaisu vind het maar een druk ding en negeert haar verder.
dit is precies wat ik had verwacht en ik weet uit ervaring dat dat maar even duurt en dan hoort ze er gewoon bij.Ze heeft vanacht voor het eerst doorgeslapen is vrolijk en eet prima,alleen meneer de haan vind ze heel erg eng als hij kukelt,als ik ze niet draag rent ze heel hard naar de deur om daar heel hard te gillen:laat me erin ik vind het eng!!!Verder is het gewoon heel erg genieten van zo'n nieuw klein handenbindertje,als ik dan naar de tweeling kijk kan ik het me haast niet voorstellen dat die een goed jaar geleden ook zo waren,wat groeit het toch hard!!!
Hier de laatste portretjes van het voltallige twaalftal 8 weken oud












Geen opmerkingen:

Een reactie posten