maandag 21 juli 2014

3e nacht

Dit is de eerste nacht dat ik alleen bij Tafaya en de pups zit,Ria is gistermiddag weer richting Poortvliet vertrokken. Is toch wel stil want we hebben heel wat afgekletst en gelachen, wat is het toch geweldig dat dit zo kan en zo'n wonder voor ons allen een feestje is, .....dank je wel voor je hulp,goede raad en vooral je vriendschap ik voel me zooo rijk!!
Tafaya en haar kindertjes slapen nu , ik hoor alleen smakkende geluidjes en af en toe een piepje, zo in de stilte van de nacht hele tevreden geluidjes.
Vandaag zijn bij een aantal de navelstrengetjes al afgevallen,een teken hoe hard alles gaat, ze waren de eerste dag ook allemaal al wat aangekomen,Ze kroten al met een flinke snelheid door de kist en drukken en duwen elkaar omver voor de beste tepel. Tafaya is een geweldige moeder,heel zorgzaam en voor een leo erg voorzichtig, dus kan ik zeggen dat alles goed gaat.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten