zaterdag 26 juli 2014

week 2

Ik zit hier bij de kist , de hele wereld lijkt nog te slapen, zoals ook Tafaya en de meeste pups.Jee, de eerste week is alweer voorbij, de tijd vliegt .....
Vorige week rond deze tijd zat ik bij de pups,Ria lag te slapen want die was de eerste helft van de nacht wakker geweest, nog bij te komen van de bevalling,ik blijf het een wonder vinden.
Het gaat goed,prima zelfs met Tafaya en de pups,ze groeien wat minder hard dan de Abayomi's maar ze zijn dan ook met 2 meer en ik laat het voeden aan Tafaya over. Ze komt nu wat vaker de kist uit en ligt dan bij me te slapen maar als ze ook maar 1 piepje hoort wil ze terug de kist in.
Ze is een hele lieve ,zorgzame moeder die duidelijk van de pups en alle extra zorg en aandacht geniet. Morgen of eigenlijk straks zal ik proberen van alle pups een portretfoto te maken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten